.

.

9 lutego 2014

welcome ♥

Hejii ! Pewnie się zastanawiacie, gdzie są wszystkie posty. Tak, usunęłyśmy je ponieważ miałyśmy mały kryzys. Wiktoria zamierzała już na dobre zrezygnować, lecz się to nie stało i wracamy obie. Niektórzy są nowi i nie wiedzą jeszcze kim tak naprawdę jesteśmy i czym się interesujemy.
Kim jesteśmy ?
Jestem Zuzia i mam 13 lat. Kocham pisać własne historie. Uwielbiam czytać książki. Bardzo lubię jeść. Kocham rozmawiać z ludźmi. Mam własne zdanie, jednak potrafię je zmienić. Patrzę na swiat z mojej własnej perspektywy. Żyję w cieniu. Poza tym słucham One Direction. Czytam już po raz trzeci Igrzyska Śmierci.


Mam na imię Wiktoria i jestem 14-letnią dziewczyną z wielką ilością marzeń. Mieszkam od ponad 3 lat w Danii w niedużym miasteczku. Interesuję się blogowaniem i pisaniem. Jestem Directioner, Lucynator i Acacianators (jeżeli można to tak nazwać) i Niall Girl. Jestem farbowaną szatynką z zielonymi tęczówkami. Kocham czytać fanfiction o One Direction i oglądać Glee. Jestem dziwna i szalona. Jesteś wielkim żarłokiem, to znaczy, ze kocham jeść. *ojej*

Co będziemy pisać na blogu : ♥ o naszym życiu codziennym, ♥ o modzie inspiracje ♥ motywacje ♥ i wiele innych...

A tu nasze wspolne zdjecia <3

Mam na dzieję, że się cieszycie z naszego powrotu i przybędzie więcej czytelników. Do zobaczenia w następnej notce. :* 

1 komentarz: