.

.

16 lutego 2014

Ferieee /Zu



Witajcie! Piszę dziś posta późno, w sumie z własnego lenistwa. Nareszcie zaczęły się ferie!!! Od dawna wyczekiwałam tych dni i okropnie się ciesze, że własnie nadeszły. Mogę wreszcie zarywać nocki i ogladać dużo filmów. To jest to co naprawdę lubię,
Plany na te dwa tygodnie nie są jakieś specjalne i zjawiskowe. Pierwszy tydzień spędzę na leżeniu, spaniu i jedzeniu natomiast drugi będę wywalać się na stoku. TAKK!!!
Nadeszła moja kolej zmuszania Wikki do pisania ze mną do późna. Huehuehueheu
Dziesiejszy dzień spędziłam bardzo fajnie. Rano była akcja na twitterze. Własnie za to kocham ten portal. Czuję się jakbym rozmawiała z rodziną, a nie obcymi ludźmi. Po południu wybrałam się na zakupy. Mam nowiutkie buty. YEAH!! Wieczorem poszłam na urodziny do mojej kochanej przyjaciółki i mimo, że nie znałam tam połowy osób to świetnie się bawiłam. Poza momentami gdy oglądałyśmy horror który był naprawdę PSYCHICZNY. Wciąż się po nim boję, ale sądze że jakoś to zniosę. Żegnam się i już i gorąco pozdrawiam!!!


TOP 5 SONGS:
1.Beyonce If I were a boy
2.Demi Lovato Let it go
3.Lea Michele Cannonball
4.Little Mix Change your life
5.The xx Do you mind


4 komentarze:

  1. śliczne zdjęcia <3 zapraszam do mnie na nowy post ;) http://foreveeryououng.blogspot.com/2014/02/nocowanie-i-walentynki.html

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale ci zazdroszczę. Mi się już ferie skończyły :(
    Moją ulubioną piosenką tez jest Let it go.

    OdpowiedzUsuń
  3. Świetny blog.:)
    Może wspólna obserwacja?
    http://msunseen.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny blog. :)

    Co powiesz na wspólną obserwację? Jeśli tak... Zacznij i odp. u mnie. :) :*
    http://green0floor0.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń